Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van al het nieuws en ontwikkelingen rondom Duikwereld.nl ? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws direct in je mailbox!
Heb je een probleem met een aankoop en wil je een garantieclaim indienen? Volg dan deze stappen om het proces zo soepel mogelijk te laten verlopen.
Geen garantie, toch een probleem met een artikel?:
Hoe gaan we dit aanpakken?
Nadat je dit formulier ingevuld hebt:
Wij nemen binnen enkele werkdagen telefonisch contact met je op om jouw claim en de volgende stap te bespreken.
Liever langskomen in de winkel?
Je kunt een claim ook afgeven in de winkel, wij vullen dan samen met jouw het garantieclaim formulier in.
Opsturen van een garantieclaim:
Je kunt altijd een claim opsturen naar ons, zorg dat wel dat je eerst dit formulier ingevuld hebt zodat wij alle benodigde gegevens hebben.
Pak het artikel netjes in verzend het naar ons met een vervoerder naar keuze, zorg dat er een track & trace code beschikbaar is zodat je kunt zien waar het pakket is. Je kunt ervoor kiezen het artikel verzekerd te verzenden zodat je bij een verlies of beschading door de vervoerder niet voor verassingen komt te staan.