★★★★★
★★★★★
+31 (0)73 - 613 17 63
Inloggen
Winkelmandje

Garantie en defecten

Heb je een probleem met een aankoop en wil je een garantieclaim indienen? Volg dan deze stappen om het proces zo soepel mogelijk te laten verlopen.


  1. Heb je het aankoopbewijs? (kassabon of factuur - dit kan ook digitaal)
  2. Is de aankoop gedaan binnen de garantie termijn? Op al onze prodoucten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing. De garantie is minimaal 1 jaar en in de meeste gevallen 2 jaar. Is een artikel ouder dan 2 jaar dan is in bijna alle gevallen de garantie termijn verstreken.
  3. Is het probleem met het artikel het gevolg van een fout van de fabrikant?
  4. Indien de bovenste drie punten met JA beantwoord worden kunnen wij jouw garantieclaim in behandeling nemen. Je kunt hierbij gebruik maken van het retourformulier op deze pagina. Zorg dat je ingelogd bent, dan weten wij wie je bent en dan kun je het artikel dat je wilt claimen eenvoudig aanmelden. Staat het artikel niet in je aankoophistorie, vermeld dan handmatig om welk item het gaat.


Geen garantie, toch een probleem met een artikel?:

Hoe gaan we dit aanpakken?

Nadat je dit formulier ingevuld hebt:

Wij nemen binnen enkele werkdagen telefonisch contact met je op om jouw claim en de volgende stap te bespreken. 

Liever langskomen in de winkel?

Je kunt een claim ook afgeven in de winkel, wij vullen dan samen met jouw het garantieclaim formulier in. 

Opsturen van een garantieclaim:

Je kunt altijd een claim opsturen naar ons, zorg dat wel dat je eerst dit formulier ingevuld hebt zodat wij alle benodigde gegevens hebben.

Pak het artikel netjes in verzend het naar ons met een vervoerder naar keuze, zorg dat er een track & trace code beschikbaar is zodat je kunt zien waar het pakket is. Je kunt ervoor kiezen het artikel verzekerd te verzenden zodat je bij een verlies of beschading door de vervoerder niet voor verassingen komt te staan. 

Winkelmandje

Wis filters

Filter

&nspb;

Annuleren
Bevestigen